måndag 20 juli 2009

Vem är MsTibbs?

Jag har hamnat i bloggträsket igen, skit också. =)

Jag försöker göra videoblogg men får inte ljudet att bli högt nog för att höras, någon som kan hjälpa mig?


Liten introduktion:

Någonting händer när jag tecknar och målar. Jag försvinner helt ur tid och rum, det bekommer mig inte, i mitt medvetande existerar det inte. Jag blir totalt uppslukad av det enda som spelar roll, den mest underbara känsla jag hittills upplevt, det att göra en bild. Det har sagts mig att jag har en mycket bred stil och att mina bilder har något av den kvinnliga krigaren i sig.

Jag är en kvinna på 25 år, ett estethuvud som aldrig får nog mycket kaffe. Kontraster, att teckna och måla, internet, att läsa (gärna fakta och Stephen King), hundar, giraffer, tung synth, politik (fp), My Little Pony, Hello Kitty, Michael Jackson, datorer samt att skriva dagbok är saker jag gillar.

Morgondagen återstår att bli skapad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar